Մեր օգնության քաղաքականությունը

Գործող ընդհանուր դրույթները և պայմանները չեն տարածվում այն բաժանորդների վրա, ովքեր սույն Պայմաններն ուժի մեջ մտնելու պահին HouseNet-ի նկատմամբ ունեն որոշակի ժամկետում HouseNet-ի Բաժանորդ մնալու չկատարված պարտավորություն: Այդ Բաժանորդների նկատմամբ կիրառվում են նախկինում HouseNet-ի կողմից հրապարակված ծառայությունների մատուցման ընդհանուր դրույթներն ու պայմանները և դրանց հիման վրա կնքված Բաժանորդային Պայմանագրերը: Որոշակի ժամկետում Բաժանորդ մնալու պարտավորության դադարման պահից նշված Բաժանորդների նկատմամբ կիրառվում են Գործող Պայմանները, և նրանց հետ կնքված Բաժանորդային Պայմանագրերի պայմանները համարվում են փոփոխված` Գործող Պայմաններին համապատասխան:

  • Խնդրում ենք հաշվի առնել! Մենք չենք տրամադրում աջակցություն, եթե դուք չունեք գնման կոդը:
  • հարցի աջակցությունը չի ներառում:
    1. Ձևափոխում և տեղադրում
    2. Աջակցություն երրորդ կողմի ծրագրային ապահովման համար:

Ինչպես օգտվել մեր օգնության համակարգից

Մեզ հետ կապնվելու համար դուք կարող եք թողնել նամակ կամ զանգահարել մեր օպերատորներին:

11392_20yazi0

HouseNet-ն իրականացնում է ցանցի շուրջօրյա սպասարկում և աջակցում է բաժանորդներին կապի հետ կապված ցանկացած առաջացած խնդրի դեպքում

Ընտրեք մեզ հետ կապնվելու ձեզ ամենահարմար տարբերակը,զանգահարեք,գրեք մեր ֆեյսբուքյան էջին կամ թողեք նամակ կայքում: Մեր օպերատորներն անմիջապես կպատասխանեն Ձեզ հուզող բոլոր հարցերին

 

WI-FI

HouseNet-ը իր բաժանորդներին զերծ է պահում լրացուցիչ ծախսերից: Բազմաթիվ այլ առավելությունների հետ մեկտեղ Դուք հնարավորություն ունեք ստանալ անվճար WIFI մոդեմ և ավելի ընդլայնել ինտերնետ օգտագործելու Ձեր հնարավորությունները

HouseNet-ում գործում են նաև կորպորատիվ փաթեթներ, ավելին իմանալու համար կարող եք զանգահարել կամ online լրացնել հայտը: