Մեր օգնության քաղաքականությունը
Գործող ընդհանուր դրույթները և պայմանները չեն տարածվում այն բաժանորդների վրա, ովքեր սույն Պայմաններն ուժի մեջ մտնելու պահին HouseNet-ի նկատմամբ ունեն որոշակի ժամկետում HouseNet-ի Բաժանորդ մնալու չկատարված պարտավորություն: Այդ Բաժանորդների նկատմամբ կիրառվում են նախկինում HouseNet-ի կողմից հրապարակված ծառայությունների մատուցման ընդհանուր դրույթներն ու պայմանները և դրանց հիման վրա կնքված Բաժանորդային Պայմանագրերը: Որոշակի ժամկետում Բաժանորդ մնալու պարտավորության դադարման պահից նշված Բաժանորդների նկատմամբ կիրառվում են Գործող Պայմանները, և նրանց հետ կնքված Բաժանորդային Պայմանագրերի պայմանները համարվում են փոփոխված` Գործող Պայմաններին համապատասխան:
- Խնդրում ենք հաշվի առնել! Մենք չենք տրամադրում աջակցություն, եթե դուք չունեք գնման կոդը:
- հարցի աջակցությունը չի ներառում:
- Ձևափոխում և տեղադրում
- Աջակցություն երրորդ կողմի ծրագրային ապահովման համար:
Ինչպես օգտվել մեր օգնության համակարգից
Մեզ հետ կապնվելու համար դուք կարող եք թողնել նամակ կամ զանգահարել մեր օպերատորներին:
HouseNet-ն իրականացնում է ցանցի շուրջօրյա սպասարկում և աջակցում է բաժանորդներին կապի հետ կապված ցանկացած առաջացած խնդրի դեպքում
Ընտրեք մեզ հետ կապնվելու ձեզ ամենահարմար տարբերակը,զանգահարեք,գրեք մեր ֆեյսբուքյան էջին կամ թողեք նամակ կայքում: Մեր օպերատորներն անմիջապես կպատասխանեն Ձեզ հուզող բոլոր հարցերին
WI-FI
HouseNet-ը իր բաժանորդներին զերծ է պահում լրացուցիչ ծախսերից: Բազմաթիվ այլ առավելությունների հետ մեկտեղ Դուք հնարավորություն ունեք ստանալ անվճար WIFI մոդեմ և ավելի ընդլայնել ինտերնետ օգտագործելու Ձեր հնարավորությունները
HouseNet-ում գործում են նաև կորպորատիվ փաթեթներ, ավելին իմանալու համար կարող եք զանգահարել կամ online լրացնել հայտը: